Tik-Tok: Farmer Áruház Edition

A Snapchat és a Facebook a múlté! A Tik-Tok az új szenzáció, egy kínai videómegosztó közösségi hálózati szolgáltatás, amely fiatalok százezreit hódította meg.

Az applikáció letöltése már rekordokat döntöget az ifjak körében, de az idősebb generációk körében is egyre közkedveltebbnek számít. A Tik-Toknak már több, mint 500 millió aktív felhasználója van, és a népszerűsége még mindig töretlen. Friss kutatási adatok szerint 1,6 millió magyar döntött már úgy, hogy neki szüksége van az életében erre a szórakoztató alkalmazásra. Nemrégiben a Farmer Áruház csapata úgy döntött, hogy a felhasználók új kedvenc platformján is megjelenik és rövid, szórakoztató videókkal örvendezteti meg követőit.

A TikTokon (szinte) bármit lehet! Figyelem, ez az app addiktív, ha letöltöd, tuti többet pörgeted, mint az Instát. A szóban forgó alkalmazás az egyik legdinamkusabban fejlődő applikáció, mostanában csaknem hetente kap új funkciókat, amiket minél jobban próbálnak a követőik igényei szerint kialakítani.

Eltátoghatod kedvenc jeleneteidet egy filmből vagy ráénekelhetsz egy népszerű zenére. Akár duettet is készíthetsz a barátaiddal. Mindent összevetve egy elképesztően sokoldalú és vérpezsdítő alkalmazásról van szó. A zene és a filmek mellett különböző kihívsokat is lehet teljesíteni, a legfelkapottabbak általában a "For You" szekcióban találhatóak. Minden TikTokker álma az, hogy ezen a részlegen is megjelenjen. Ha valaki ide kikerül, mindegy, hogy például 20-30 követője van, több száz megtekintése is lehet.  A TikTok influencerek repertoárjából a divattal kapcsolatos tartalmak sem hiányozhatnak. Itt nagyon fontos, hogy az elkészített tartalom megkapó és magával ragadó legyen, hiszen nagy impulzust kell kiváltania a nézőből. A képlet egyszerű; ha a 15 másodperces időkeretet figyelemfelkeltő és érdekes tartalommal töltöd meg, a nézők veled maradnak a továbbiakban is, így pedig egyre nagyobb követőtáborra tehetsz szert.  Érdemes figyelni, hogy milyen témák vagy kihívások (azaz challengek) a legfelkapottabbak egy adott időszakban és ajánlott azokkkal kapcsolatos videókat gyártani, hiszen a "Trending" szekcióban megtalálható legnépszerűbb témák közül könnyen kiemelhetik a te videódat is akár.

Az app felületén reakciókat is küldhetsz, hogy mi a véleményed egy adott videóról, kommenteket hagyhatsz alattuk és üzeneteket is válthattok egymás között más felhasználókkal. 

Ha a muscialy.ly alkalmazás ismerősen cseng, de esetleg mostanában nem hallottál róla, az nem véletlen; egy cég hatalmas ötletnek tartotta a villámgyorsan rengeteg követőt szerző applikációt, így lecsapott rá 2018-ban.  

A Farmer Áruház csapata gondolt egy nagyot és csatlakozott a TikTok világához. A célunk, hogy minél érdekesebb és szórakoztatóbb mini videókkal rukkoljunk elő, megszínesítve a napjaitokat. @farmeraruhazofficial néven érhetitek el a profilunkat ezen a platformon és ott láthatjátok az összes videónkat. 

Egy kis kedvcsinálónak pedig itt van pár gyöngyszem:

 

 

WWW.FARMERARUHAZ.HU – A MINŐSÉG OTTHONA

Támogasd a magyar webáruházakat, munkahelyeket a fast fashion és a globális webárházak helyett! Vásárolj tudatosan, minőségit!

A kupon napok ideje alatt a webáruházunkban már az akciós árakat látod feltüntetve, így nem kell külön a kódokkal és a kuponkkal vesződnöd, csak beleraknod a kosárba a megvásárolni kívánt terméket és -20-50%-os árengedménnyel a tiéd lehet a kiszemelt darab. A postaköltség 20.000 Ft felett ingyenes.